• CENNIK




FILTRY DPF - ZAPRASZAMY NA czyszczeniedpf.pl



Weryfikacja - sprawdzenie ze zdjęciem oraz raportem przepływu z badania na maszynie

150 zł


Regeneracja / czyszczenie
filtra cząstek stałych
DFP/FAP/SCR:



Samochody osobowe:

400 zł

Samochody dostawcze:

400 - 700 zł

Samochody ciężarowe i maszyn:

800 - 1500 zł

Czyszczenie katalizatora:

200 - 300 zł



WTRYSKIWACZE

Sprawdzenie z raportem ze stołu probierczego + wycena naprawy
29 - 75 zł

Regulacja wtryskiwacza CR*

*Regulacja wtryskiwacza jest objęta gwarancją rozruchową - 7 dni

od 150 zł


Regeneracja / naprawa wtryskiwacza CR:


Bosch

 450 - 700 zł

Delphi, Siemens VOD**, Denso

**W przypadku uszkodzenia cewki regeneracja nie jest możliwa, a gwarancja nie obejmuje cewki wtryskiwacza, a jedynie końcówkę wtryskiwacza

450 - 700 zł

Wtryskiwacz mechaniczny

150 - 300 zł




POMPY WTRYSKOWE CR


Weryfikacja oraz wycena widocznych uszkodzeń pompy wysokiego ciśnienia CR

Bosch CP1, CP3, CP4
Delphi DFP1, DFP3, DFP6
SIEMENS VDO, Denso
100 zł

Testy pompy z wydrukiem ze stołu probierczego


NIE WYKONUJEMY testu i uszczelnienia dla pomp, które często ulegają zatarciu: Bosch CP4, Delphi DFP1, Siemens VDO, Denso

400 zł


Regeneracja / naprawa pompy CR:


Bosch CP1, CP3

500 - 1600 zł

Bosch CP4

600 - 1400 zł

Delphi DFP1

800 - 1200 zł

Delphi DFP3, DFP6

700 - 1200 zł

Siemens VDO, Denso

600 - 1300 zł



SERWIS DIESEL / DPF /


Diagnostyka samochodowa - 250 zł

Demontaż i Montaż filtra DPF
 250 - 800 zł

Wypalanie filtra DPF w trybie serwisowym 200 - 300 zł

Adaptacja filtra DPF z końcową diagnostyką komputerową - 300 zł

Demontaż i Montaż turbosprężarki 300 - 1000 zł

Demontaż i Montaż pompy wtryskowej CR  200 - 500 zł

Demontaż i Montaż wtryskiwacza 70 - 300 zł

Płukanie układu paliwowego z czyszczeniem zbiornika paliwowego 700 - 1500 zł


Koszt roboczogodziny - 180 zł

 

Powyższe ceny obowiązują w większości przypadków dostarczanych do nas części do regeneracji.

ale w niektórych wypadkach zastrzegamy sobie prawo do indywidualnej wyceny - przed wykonaniem usługi - w szczególnych przypadkach takich jak:

  1. część przekazana do regeneracji jest niekompletna np. brak zaworu, brak czujnika itp.
  2. część ma mechanicznie uszkodzone elementy obudowy np. pęknięta obudowa (muszla), pęknięty, ułamany zawór
  3. u żadnego z dystrybutorów nie wystepują części zamienne i naprawa wymaga specjalistycznej obróbki np. toczenia, spawania frezowania, szlifowania w celu „dorobienia” niezbędnych elementów
  4. klient dokonał istotnych modyfikacji lub ingerencji w aucie np. wcześniejsze naprawy lub chiptuning i nie poinformował o tym fakcie w momencie zlecenia usługi