-
CENNIK
FILTRY DPF - ZAPRASZAMY NA czyszczeniedpf.pl
Weryfikacja - sprawdzenie ze zdjęciem oraz raportem przepływu z badania na maszynie |
150 zł |
Regeneracja / czyszczenie filtra cząstek stałych
DFP/FAP/SCR:
Samochody osobowe: |
400 zł |
Samochody dostawcze: |
400 - 700 zł |
Samochody ciężarowe i maszyn: |
800 - 1500 zł |
Czyszczenie katalizatora: |
200 - 300 zł |
WTRYSKIWACZE
Sprawdzenie z raportem ze stołu probierczego + wycena naprawy
|
29 - 75 zł |
Regulacja wtryskiwacza CR* *Regulacja wtryskiwacza jest objęta gwarancją rozruchową - 7 dni |
od 150 zł |
Regeneracja / naprawa wtryskiwacza CR:
Bosch |
450 - 700 zł |
Delphi, Siemens VOD**, Denso **W przypadku uszkodzenia cewki regeneracja nie jest możliwa, a gwarancja nie obejmuje cewki wtryskiwacza, a jedynie końcówkę wtryskiwacza |
450 - 700 zł |
Wtryskiwacz mechaniczny |
150 - 300 zł |
POMPY WTRYSKOWE CR
Weryfikacja oraz wycena widocznych uszkodzeń pompy wysokiego ciśnienia CR Bosch CP1, CP3, CP4
Delphi DFP1, DFP3, DFP6
SIEMENS VDO, Denso
|
100 zł |
Testy pompy z wydrukiem ze stołu probierczego NIE WYKONUJEMY testu i uszczelnienia dla pomp, które często ulegają zatarciu: Bosch CP4, Delphi DFP1, Siemens VDO, Denso |
400 zł |
Regeneracja / naprawa pompy CR:
Bosch CP1, CP3 |
500 - 1600 zł |
Bosch CP4 |
600 - 1400 zł |
Delphi DFP1 |
800 - 1200 zł |
Delphi DFP3, DFP6 |
700 - 1200 zł |
Siemens VDO, Denso |
600 - 1300 zł |
SERWIS DIESEL / DPF /
Diagnostyka samochodowa - 250 zł
Demontaż i Montaż filtra DPF 250 - 800 zł
Wypalanie filtra DPF w trybie serwisowym 200 - 300 zł
Adaptacja filtra DPF z końcową diagnostyką komputerową - 300 zł
Demontaż i Montaż turbosprężarki 300 - 1000 zł
Demontaż i Montaż pompy wtryskowej CR 200 - 500 zł
Demontaż i Montaż wtryskiwacza 70 - 300 zł
Płukanie układu paliwowego z czyszczeniem zbiornika paliwowego 700 - 1500 zł
Koszt roboczogodziny - 180 zł
Powyższe ceny obowiązują w większości przypadków dostarczanych do nas części do regeneracji.
ale w niektórych wypadkach zastrzegamy sobie prawo do indywidualnej wyceny - przed wykonaniem usługi - w szczególnych przypadkach takich jak:
- część przekazana do regeneracji jest niekompletna np. brak zaworu, brak czujnika itp.
- część ma mechanicznie uszkodzone elementy obudowy np. pęknięta obudowa (muszla), pęknięty, ułamany zawór
- u żadnego z dystrybutorów nie wystepują części zamienne i naprawa wymaga specjalistycznej obróbki np. toczenia, spawania frezowania, szlifowania w celu „dorobienia” niezbędnych elementów
- klient dokonał istotnych modyfikacji lub ingerencji w aucie np. wcześniejsze naprawy lub chiptuning i nie poinformował o tym fakcie w momencie zlecenia usługi