Z kaucją (najszybsza opcja): Po dostarczeniu nam starej części zwracamy Państwu kaucję w pełnej wysokości. Dla Państwa wygody zapewniamy darmowy odwóz starej części z dowolnego miejsca w Polsce.

Opcja bez kaucji (opcja ekonomiczna lub naprawa): Zapewniamy darmowy odbiór przesyłki z dowolnego miejsca w kraju. W zamówieniu prosimy o podanie daty i adres odbioru. Po otrzymaniu Państwa starej części wyślemy część z naszego magazynu albo wykonamy naprawę przesłanej części.

  • Turbo 454207 MERCEDES SPRINTER 2.9

The Symbol : 7720920739
Stan Nowy
Producent części Garrett
Typ samochodu Samochody ciężarowe, Samochody dostawcze, Samochody osobowe
Typ silnika Diesel
949.00
opak Add to wishlist
Shipping within 24 godziny
Shipping price 30
Województwo Lubelskie 30
Kurier Express Lublin 1h 45
Odbiór osobisty 50
The Availability Of 2 opak

DO WYBORU OPCJA Z KAUCJĄ LUB BEZ KAUCJI

Leave your phone
image

Oferujemy GOTOWĄ  TURBOSPRĘŻARKĘ po profesjonalnej REGENERACJI, która jest dostępna „od ręki" w naszym magazynie. 

Udzielamy 12 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów lub 24 miesiące gwarancji przy montażu w serwisie partnerskim !

JAK DOKONAĆ ZAKUPU:

NIE MUSISZ SZUKAĆ DALEJ. Oferujemy ceny rynkowe - nie zaniżamy ich ale też nie zawyżamy. W zamian za to masz 100 % bezpieczeństwa transakcji nawet jeśli "coś pójdzie nie tak”

Zamówienia do godziny 14:30 są wysyłane tego samego dnia. 

Nasz Kurier UPS w ciągu 24 h dostarczy Tobie gotową do montażu turbosprężarkę.

Aukcja w wariancie BEZ ZWROTU starej części. 

Jeśli masz wątpliwości możesz w każdej chwili odwiedzić siedzibę naszej firmy w Lublinie. Obsługujemy klientów z całej Europy.

ZASTOSOWANIE TEGO MODELU W POJAZDACH:

MERCEDES-BENZ

  • SPRINTER 2-t Autobus (901, 902)
  • 212 D 90 kW
  • 210 D 75 kW
  • SPRINTER 2-t Nadwozie pełne (901, 902)
  • 210 D 75 kW
  • 212 D 90 kW
  • SPRINTER 2-t skrzynia (901, 902)
  • 212 D 90 kW
  • 210 D 75 kW
  • SPRINTER 3-t Autobus (903)
  • 312 D 2.9 90 kW
  • 312 D 2.9 4x4 90 kW
  • 310 D 4x4 75 kW
  • SPRINTER 3-t Nadwozie pełne (903)
  • 310 D 2.9 75 kW
  • 312 D 2.9 90 kW
  • 312 D 2.9 4x4 90 kW
  • SPRINTER 3-t skrzynia (903)
  • 312 D 2.9 90 kW
  • 310 D 2.9 75 kW
  • SPRINTER 4-t Nadwozie pełne (904)
  • 410 D 75 kW
  • 410 D 4x4 75 kW
  • 412 D 85 kW
  • 412 D 4x4 85 kW
  • 412 D 90 kW
  • 412 D 4x4 90 kW
  • SPRINTER 4-t skrzynia (904)
  • 410 D 75 kW
  • 410 D 4x4 75 kW
  • 412 D 85 kW
  • 412 D 4x4 85 kW
  • 412 D 90 kW
  • 412 D 4x4 90 kW

Numery OE Marka

454111-0001 GARRETT

454111-1 GARRETT

454111-5001S GARRETT

454184-0001 GARRETT

454184-1 GARRETT

454184-5001S GARRETT

454207-0001 GARRETT

454207-0002 GARRETT

454207-1 GARRETT

454207-5001S GARRETT

602 096 08 99 MERCEDES-BENZ

6020901380 MERCEDES-BENZ

6020960199 MERCEDES-BENZ

6020960699 MERCEDES-BENZ

602096089980 MERCEDES-BENZ

A6020960199 MERCEDES-BENZ

A6020960699 MERCEDES-BENZ

A6020960899 MERCEDES-BENZ

A602096089980 MERCEDES-BENZ

172-00970 SCHLÜTTER TURBOLADER

O NAS:

Nie jesteśmy „zwykłym" sklepem z częściami - wiemy co sprzedajemy i możemy udzielić wsparcia technicznego. 

W branży motoryzacyjnej działamy od 10 lat. Od 3 lat specjalizujemy się w sprzedaży 100% sprawnych i gotowych do montażu turbosprężarek, wtryskiwaczy, pompowtryskiwaczy, pomp wtryskowych oraz filtrów cząstek stałych DPF/FAP/SCR,  które są po PEŁNEJ REGENERACJI. 

W ramach naszej działalności zajmujemy się WYŁĄCZNIE częściami DIESEL i  Turbosprężarkami.

NASZA JAKOŚĆ:

W standardowych przypadkach regeneracji tj. ponad 90% - NIE STOSUJEMY tulejowanych rdzeni turbosprężarek.

Dzięki temu mamy pewność że część będzie działać przez długi czas bez kolejnych awarii takich jak wycieki oleju, przedmuchy itd.

image
image

Otrzymujesz od nas turbosprężarkę która nie tylko wygląda jak nowa ale ma także WŁAŚCIWOŚCI I PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU NOWEGO.

Każdy element nawet jeśli jest fabrycznie nowy podlega procesowi weryfikacji w naszej firmie na specjalistycznych maszynach.

Proces ten obejmuje:

  • Wyważanie wirnika i kompletnego rdzenia turbosprężarki tzw. „korasa”
  • SPRAWDZANIE SZCZELNOŚCI RDZENIA I CAŁEJ TURBOSPRĘŻARKI
  • Ustawienie zmiennej geometrii
  • Test wydajności i doładowania na maszynie TURBOTEST

Każda część tego procesu jest niezbędna z uwagi na odkształcanie się elementów przy wysokiej temperaturze i wysokich obrotach np. wirników a także z uwagi na możliwość wystąpienia nieprawidłowości podczas pracy w silniku jeśli turbosprężarka będzie nieprawidłowo wyregulowana.

PAMIĘTAJ KUPUJESZ GOTOWY PRODUKT NIE USŁUGĘ!