Z kaucją (najszybsza opcja): Po dostarczeniu nam starej części zwracamy Państwu kaucję w pełnej wysokości. Dla Państwa wygody zapewniamy darmowy odwóz starej części z dowolnego miejsca w Polsce.

Opcja bez kaucji (opcja ekonomiczna lub naprawa): Zapewniamy darmowy odbiór przesyłki z dowolnego miejsca w kraju. W zamówieniu prosimy o podanie daty i adres odbioru. Po otrzymaniu Państwa starej części wyślemy część z naszego magazynu albo wykonamy naprawę przesłanej części.

  • MOJA AUKCJA TURBO 779591

The Symbol : 779591
Stan Nowy
Producent części Garrett
Typ samochodu Samochody ciężarowe, Samochody dostawcze, Samochody osobowe
Typ silnika Diesel
Marka OPEL
Model Astra, Zafira
Numer Producenta Części 779591-0001, 779591-0002
Numer OE 5860039, 8980536743, 8980536744, 98053674
1049.00
opak Add to wishlist
Shipping within 24 godziny
Shipping price 30
Województwo Lubelskie 30
Kurier Express Lublin 1h 45
Odbiór osobisty 50
The Availability Of 2 opak

DO WYBORU OPCJA Z KAUCJĄ LUB BEZ KAUCJI

Leave your phone

 

DEDYKOWANY DO PONIŻSZYCH MODELI AUT:

Marka Model KW PS Rocznik
OPEL ASTRA H (L48) 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTJ) 81 110 02.2007 -
OPEL ASTRA H (L48) 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTR) 92 125 02.2007 -
OPEL ASTRA H (L48) 1.7 CDTI (Silnik: Z 17 DTJ) 81 110 02.2007 -
OPEL ASTRA H (L48) 1.7 CDTI (Silnik: Z 17 DTR) 92 125 02.2007 -
OPEL ASTRA H Caravan (L35) 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTJ) 81 110 02.2007 -
OPEL ASTRA H Caravan (L35) 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTR) 92 125 02.2007 -
OPEL ASTRA H Caravan (L35) 1.7 CDTI (Silnik: Z 17 DTJ) 81 110 02.2007 -
OPEL ASTRA H Caravan (L35) 1.7 CDTI (Silnik: Z 17 DTR) 92 125 02.2007 -
OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTJ) 81 110 02.2007 -
OPEL ASTRA H GTC (L08) 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTR) 92 125 02.2007 -
OPEL ASTRA H Van (L70) 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTJ) 81 110 02.2007 -
OPEL ASTRA H Van (L70) 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTR) 92 125 02.2007 -
OPEL ASTRA H Van (L70) 1.7 CDTI (Silnik: Z 17 DTJ) 81 110 02.2007 -
OPEL ASTRA H Van (L70) 1.7 CDTI (Silnik: Z 17 DTR) 92 125 02.2007 -
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTC) 81 110 12.2009 -
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTE) 81 110 12.2009 -
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTJ) 81 110 12.2009 -
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTR) 92 125 12.2009 -
OPEL ASTRA J Sports Tourer 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTC) 81 110 10.2010 -
OPEL ASTRA J Sports Tourer 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTE) 81 110 10.2010 -
OPEL ASTRA J Sports Tourer 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTJ) 81 110 10.2010 -
OPEL ASTRA J Sports Tourer 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTR) 92 125 10.2010 -
OPEL MERIVA B 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DT) 74 100 06.2010 -
OPEL ZAFIRA B (A05) 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTJ) 81 110 01.2008 -
OPEL ZAFIRA B (A05) 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTR) 92 125 01.2008 -
OPEL ZAFIRA B (A05) 1.7 CDTI (Silnik: Z 17 DTJ) 81 110 01.2008 -
OPEL ZAFIRA B Van 1.7 CDTI (Silnik: A 17 DTJ) 81 110 01.2008 -
OPEL ZAFIRA B Van 1.7 CDTI (Silnik: Z 17 DTJ) 81 110 01.2008 -

 

Istnieje możliwość odesłania do nas Państwa starej części lub części do regeneracji. Każdy produkt na naszej stronie zawiera w cenię kaucję zwrotną.

Przy finalizacji zamówienia znajduje się opcja "ZWROT CZĘŚCI"

BRAK ZAZNACZENIA OPCJI "ZWROT CZĘŚCI":
Opcja ta dotyczy sytuacji, w której:
1. Klient nie decyduje się na zwrot swojej starej/ używanej części;
2. Klient nie wymontował swojej starej/ używanej części do momentu dostarczenia przez kuriera produktu regenerowanego. Mimo tego odeśle uszkodzoną część po jej wymontowaniu; nie później niż 14 dni od momentu złożenia zamówienia.
Do przesyłki należy dołączyć następujące informacje: imię i nazwisko kupującego, nr konta bankowego, na które ma zostać zwrócona kaucja (jeśli jest inny niż ten, z którego dokonano zapłaty za produkt regenerowany).

ZAZNACZENIE OPCJI "ZWROT CZĘŚCI":
Opcja ta dotyczy sytuacji, w której:
1. Klient odbiera regenerowany produkt osobiście w Punkcie Odbioru Towarów jednocześnie zdając starą/ używaną turbosprężarkę/ DPF;
2. Klient przed złożeniem zamówienia dostarczył do nas starą/ używaną część;
Dokonując do nas zwrotu starej części prosimy zwrócić uwagę aby:
- zwracana część posiadał tożsamy lub równoważny kod jak zakupiony produkt (kod produktu każdorazowo podawany jest w jego opisie na stronie internetowej);
- używana/stara część była wolny od istotnych/uniemożliwiających ich dalsze wykorzystanie uszkodzeń mechanicznych, kompletny o fabryczne elementy montażowe, nieposiadający śladów rozbierania. Dodatkowo części nie mogą być zamiennikami innych producentów.
Zwrot wartości kaucji nastąpi w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty dokonania weryfikacji części, na rachunek bankowy Klienta, z którego dokonano zapłaty za produkt regenerowany, o ile inny rachunek bankowy nie zostanie wskazany przez Klienta przy zwrocie.

Adres do zwrotów starych/ używanych części:

REGENEROWANE.COM
ul. Nałęczowska 40A
20-701 Lublin
 

Oferujemy GOTOWĄ TURBOSPRĘŻARKĘ po profesjonalnej REGENERACJI, która jest dostępna „od ręki" w naszym magazynie.

Udzielamy 12 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów lub 24 miesiące gwarancji przy montażu w serwisie partnerskim !

 

JAK DOKONAĆ ZAKUPU:

NIE MUSISZ SZUKAĆ DALEJ. Oferujemy ceny rynkowe - nie zaniżamy ich ale też nie zawyżamy. W zamian za to masz 100 % bezpieczeństwa transakcji nawet jeśli "coś pójdzie nie tak”

Zamówienia do godziny 14:30 są wysyłane tego samego dnia. Nasz Kurier UPS w ciągu 24 h dostarczy Tobie gotową do montażu turbosprężarkę oraz przyjmie zwrot starej która jest uszkodzona.

Jeśli masz wątpliwości możesz w każdej chwili odwiedzić siedzibę naszej firmy w Lublinie. Obsługujemy klientów z całej Europy.

 

Otrzymujesz od nas turbosprężarkę która nie tylko wygląda jak nowa ale ma także WŁAŚCIWOŚCI I PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU NOWEGO.

Każdy element nawet jeśli jest fabrycznie nowy podlega procesowi weryfikacji w naszej firmie na specjalistycznych maszynach.

Proces ten obejmuje:

  • Wyważanie wirnika i kompletnego rdzenia turbosprężarki tzw. „korasa”
  • SPRAWDZANIE SZCZELNOŚCI RDZENIA I CAŁEJ TURBOSPRĘŻARKI
  • Ustawienie zmiennej geometrii
  • Test wydajności i doładowania na maszynie TURBOTEST

Każda część tego procesu jest niezbędna z uwagi na odkształcanie się elementów przy wysokiej temperaturze i wysokich obrotach np. wirników a także z uwagi na możliwość wystąpienia nieprawidłowości podczas pracy w silniku jeśli turbosprężarka będzie nieprawidłowo wyregulowana.